КОНСЕКВЕНТИ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ КАФЕДРИ ПЕДАГОГІКИ І ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (1922-2014 РР.)

  • Марк Елькін Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
  • Микола Окса Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Анотація:

Аннотация:

Resume:

Стаття присвячена становленню й розвитку кафедри педагогіки і педагогічної майстерності, історія якої починається з викладання циклу педагогічних дисциплін на вищих трирічних педагогічних курсах. Подаються автобіографічні відомості перших викладачів педагогічного циклу, розкриваються методи і форми викладання на курсах та в педагогічному технікумі. З утворенням інституту соціального виховання, а пізніше педагогічного інституту, створюється кафедра педагогіки і психології, яка функціонує до середини 80-х років. Особлива увага зосереджена на діяльності кафедри педагогіки і педагогічної майстерності від початку ХХІ століття й дотепер.

Элькин Марк, Окса Николай. Консеквента становления и развития кафедры педагогики и педагогического мастерства Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого (1922-2014 гг.).

Статья посвящена становлению и развитию кафедры педагогики и педагогического мастерства, история которой начинается с преподавания цикла педагогических дисциплин на высших трехлетних педагогических курсах. Приводятся автобиографические данные первых преподавателей педагогического цикла, раскрываются методы и формы преподавания на курсах и в педагогическом техникуме. С образованием института социального воспитания, а позже педагогического института, создается кафедра педагогики и психологии, которая существует до середины 80-х годов. Особое внимание сосредоточено на деятельности кафедры педагогики и педагогического мастерства вначале XXI века и в настоящее время.

Elkin Mark, Oksa Mykola. Consequent of formation and development of Pedagogy and Pedagogical Skills Chair of Bohdan Khmelnytsky Melitopol State Pedagogical University (1922-2014).

The article is devoted to the consideration of questions of formation and development of Pedagogy and Pedagogical Skills Chair which takes its origin from a cycle of pedagogical disciplines of the high triennial pedagogical courses. Autobiographical data of the first teachers of the pedagogical courses are provided, methods and teaching forms on courses and in the pedagogical technical school are revealed. With formation of the Institute of Social Education and then Teacher Training Institute, the Chair of Pedagogy and Psychology was created; it existed to the middle of 1980s. The attention is concentrated on the activity of Pedagogy and Pedagogical Skills Chair at the beginning of the 21st century and at present time.

Ключові слова:

Ключевые слова:

Key words:

циклові комісії, кафедра педагогіки, вищі трирічні педагогічні курси, педагогічний технікум, педагогічний інститут, педагогічний університет, кафедра педагогіки і педагогічної майстерності.

цикловые комиссии, кафедра педагогики, высшие трехлетние педагогические курсы, педагогический техникум, педагогический институт, педагогический университет, кафедра педагогики и педагогического мастерства.

cycle commissions, Pedagogy Chair, high triennial pedagogical courses, pedagogical technical school, teacher training institute, pedagogical university, Pedagogy and Pedagogical Skills Chair.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2014-03-26
Номер
Розділ
Статьи