З ІСТОРІЇ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКОГО МЕТОДУ

  • Ангеліна Коробченко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Анотація:

Аннотация:

Resume:

У статті проаналізовано особливості становлення й розвитку дослідницького методу в історії зарубіжної та вітчизняної дидактики, виявлено його характерні риси й оцінено можливості адаптації до сучасних умов. Доведено, що спроби побудувати освітню діяльність у школі на основі дослідницького методу навчання робилися давно, але спочатку цей метод поширився у шкільному природознавстві й лише згодом почав використовуватися й у інших дисциплінах. Основна ідея дослідницького методу – застосування наукового підходу до виконання того чи іншого навчального завдання. Автор наголошує на тому, що сьогодні цей метод є одним із провідних у проблемному навчанні.

Коробченко Ангелина. Из истории становления и развития исследовательского метода.

В статье проанализированы особенности становления и развития исследовательского метода в истории зарубежной и отечественной дидактики, выявлены его характерные черты и оценены возможности адаптации к современным условиям. Доказано, что попытки построить образовательную деятельность в школе на основе исследовательского метода обучения осуществлялись давно, но вначале свое распространение этот метод получил в школьном естествознании и лишь со временем стал использоваться в других дисциплинах. Основной идеей исследовательского метода является использование научного подхода к выполнению того или иного учебного задания. Автор подчеркивает, что сегодня данный метод – один из ведущих в проблемном обучении.

Korobchenko Angelina. From history of formation and development of a research method.

In the article features of formation and development of a research method in the history of foreign and domestic didactics are analyzed, its characteristic features are revealed and possibilities of its adaptation to modern conditions are estimated. It is proved that attempts to construct educational activity at school on the basis of research methods of training were carried out for a long time, but at first the research method gained the distribution in natural sciences at school. Over time it was transferred to other disciplines. The main idea of a research method is the use of scientific approach to the solution of this or that educational task. It is noted that today the given method takes the central place in problem training.

Ключові слова:

Ключевые слова:

Key words:

дослідницький метод, дослідницькі уміння, навчальний процес, природознавство, педагог, школа.

исследовательский метод, исследовательские умения, учебный процесс, естествознание, педагог, школа.

research method; research abilities; educational process; natural sciences; teacher; school.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2014-03-26
Номер
Розділ
Статьи