СИСТЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ОСНОВ ЕТНІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ

  • Валентина Ляпунова Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Анотація:

Аннотация:

Resume:

У статті розглядається актуальність проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування у дітей дошкільного віку етнічної толерантності. Зроблено спробу на основі аналізу психолого-педагогічної літератури та вивчення досвіду визначити модель підготовки майбутніх педагогів до виховання толерантності у дошкільнят, структуру якої становлять такі компоненти: цільовий, змістовний, організаційний, результативний. Розкрито особливості проведення експериментального дослідження з метою впровадження розробленої моделі у практику роботи вищих навчальних закладів.

Ляпунова Валентина. Система профессиональной подготовки будущих воспитателей к формированию у детей основ этнической толерантности.

В статье рассматривается актуальность проблемы профессиональной подготовки будущих специалистов дошкольного образования к формированию у детей дошкольного возраста этнической толерантности. Сделана попытка на основе анализа психолого-педагогической литературы и изучения опыта определить модель подготовки будущих педагогов к воспитанию толерантности у дошкольников, структуру которой составляют следующие компоненты: целевой, содержательный, организационный, результативный. Раскрываются особенности проведения экспериментального исследования по внедрению разработанной модели в практику работы высших учебных заведений.

Lyapunova Valentyna. The system of future preschool teacher’s professional training in the field of children’s ethnic tolerance formation.

The article deals with the problem of future pre-school teachers’ training in the field of preschoolers’ ethnic tolerance formation. Based on the analysis of the psychological and pedagogical literary resources and existing scientific achievements, the author has made an attempt to make up a model of future preschool teachers’ training in the sphere of preschoolers’ ethnic tolerance formation. Its structure includes objective, informative, organizational, and resultative components. The article emphasizes the peculiarities of an experimental research, devoted to the problem of mentioned above model implementation into the practice of higher educational establishments.

Ключові слова:

Ключевые слова:

Key words:

толерантність, етнічна толерантність, толерантна особистість, формування етнічної толерантності дітей дошкільного віку, модель професійно-педагогічної підготовки майбутнього вихователя.

толерантность, этническая толерантность, толерантная личность, формирование этнической толерантности детей дошкольного возраста, модель профессионально-практической подготовки будущего воспитателя.

tolerance, ethnic tolerance, tolerant personality, preschoolers’ ethnic tolerance formation, model of future preschool teacher’s professional and pedagogical training.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2014-03-26
Номер
Розділ
Статьи