СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ: ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  • Людмила Москальова Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Анотація:

Аннотация:

Resume:

Автор статті розглядає соціально-педагогічне проектування культурно-освітнього простору як організовану пошуково-дослідницьку діяльність, що передбачає не тільки ефективне соціальне виховання особистості, а і сам процес його досягнення в освітніх закладах. Визначені також принципи (цілеспрямованості, процесуальності, герменевтичності, модифікації соціальних підсистем та їх структурних елементів) та закономірності соціально-педагогічного проектування культурно-освітнього простору дітей та молоді в освітніх закладах.

Москалева Людмила. Социально-педагогическое проектирование культурно-образовательного пространства детей и молодежи в образовательных учреждениях: общие положения.

Автор статьи рассматривает социально-педагогическое проектирование культурно-образовательного пространства как организованную поисково-исследовательскую деятельность, которая предполагает не только эффективное социальное воспитание личности, но и сам процесс его достижения в образовательных учреждениях. Выявлены также принципы (целеустремленности, процессуальности, герменевтичности, модификации социальных подсистем и их структурных элементов) и закономерности социально-педагогического проектирования культурно-образовательного пространства детей и молодежи в образовательных учреждениях.

Moskalyova Lyudmyla. Socio-pedagogical design of cultural and educational space of children and youth in educational institutions: general provisions.

The author reveals the social - pedagogical design of cultural-educational space as organized basic research activities which imply not only the effective social education of the individual but also the organization of the process of the result achieving in educational institutions. The author determines the principles (of the goal orientation, procedurality, hermeneutics, modification of social subsystems and their structural elements) and regularities of socio-pedagogical design of cultural and educational space of children and youth in educational institutions.

 

 

 

Ключові слова:

Ключевые слова:

Key words:

соціально-педагогічне проектування, культурно-освітній простір, соціалізація.

социально-педагогическое проектирование, культурно-образовательное пространство, социализация.

socio-pedagogical design, cultural and educational space, socialization.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2014-03-26
Номер
Розділ
Статьи