ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ «ҐРУНТОЗНАВСТВА» У ПЕДАГОГІЧНОМУ ВНЗ

  • Наталя Туровцева Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
  • Анатолій Солоненко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
  • Оксана Ковальчук Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Анотація:

Аннотация:

Resume:

У статті розглянуто окремі аспекти методики викладання навчальної дисципліни «Ґрунтознавство» у процесі підготовки майбутніх учителів біології та екології. Акцентована увага на методичному забезпеченні викладання дисципліни, змістовому компоненті навчання, організації самостійної роботи студентів.

Туровцева Наталья, Солоненко Анатолий, Ковальчук Оксана. Профессиональное становление будущего учителя биологии и экологии в процессе преподавания «Почвоведения» в педагогическом вузе.

В статье рассмотрены отдельные аспекты методики преподавания учебной дисциплины «Почвоведение» в процессе подготовки будущих учителей биологии и экологии. Акцентировано внимание на методическом обеспечении преподавания дисциплины, содержательном компоненте обучения, организации самостоятельной работы студентов.

Turovtseva Natalya, Solonenko Anatoliy, Koval'chuk Oksana. Professional formation of future biology and ecology teacher in the course of “Soil science” teaching in the pedagogical higher institution.

Different aspects of teaching techniques for the course of “Soil science” in the process of future biology and ecology teachers training are discussed in the given issue. The attention is accentuated on the methodical equipment required for the discipline teaching, on the informative teaching component and organization of students’ independent work.

 

 

 

Ключові слова:

Ключевые слова:

Key words:

майбутній викладач природничих дисциплін, нормативна програма навчальної дисципліни, загально-дидактичні принципи, самоосвітня діяльність студентів, індивідуальні навчально-дослідні завдання, спеціальні знання з ґрунтознавства, професійні якості вчителя.

будущий преподаватель естествознания, нормативная программа учебной дисциплины, общедидактические принципы, самообразовательная деятельность студентов, индивидуальные учебно-опытные задания, специальные знания по почвоведению, профессиональные качества учителя.

future teacher of natural sciences, normative program of academic subject, general didactic principles, students’ self-educational activity, individual studying-experimental tasks, special tasks on “Soil science”, professional teacher qualities.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2014-03-26
Номер
Розділ
Статьи