ҐЕНДЕРНИЙ ВИМІР ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ: АНАЛІЗ ДИСКУРСИВНИХ ПРАКТИК

  • Тетяна Дороніна Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

Анотація

Анотація:

Аннотация:

Resume:

У статті йдеться про появу новітньої модифікації освітнього менеджменту – ґендерний менеджмент, сутність якого полягає в уведенні ґендерного виміру. Ґендерний вимір слід розглядати не з позиції зіставлення чи протиставлення чоловіків і жінок, а з позиції подолання наявних в управлінні дискримінаційних практик щодо ґендеру й розробки управлінських стратегій, які дають змогу уникнути можливих проявів ґендерної сегрегації на робочому місці.

Доронина Татьяна. Гендерное измерение менеджмента в образовании: анализ дискурсивных практик.

В статье актуализирована проблема гендерного менеджмента в образовании, сущность которого состоит во введении в управление гендерного измерения. При этом гендерное измерение следует рассматривать не как сопоставление или противопоставление мужчин и женщин, а с позиции преодоления существующих в управлении дискриминационных практик и разработки управленческих стратегий, позволяющих избежать возможных проявлений гендерной сегрегации на рабочем месте.

 

Doronina Tetyana. The gender dimension of management in education: Analysis of discursive practices.

The article deals with the issue of gender management in education, the essence of which is the introduction of the gender dimension in management. The gender dimension should not be regarded as a juxtaposition or opposition of men and women, but it should be considered in terms of overcoming the existing discriminatory practices in the management and development of management strategies that avoid the possible manifestations of gender segregation at the workplace.

 

 

 

Ключові слова:

Ключевые слова:

Key words:

ґендер, ґендерний вимір, ґендерний менеджмент.

гендер, гендерное измерение, гендерный менеджмент.

gender, gender dimension, gender management.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2014-05-28
Номер
Розділ
Статьи