ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Анотація
Анотація:
Аннотация:
Resume:
Проблема духовного виховання молодого покоління сьогодні належить до розряду глобальних. У зв’язку з цим стає актуальною проблема вивчення й теоретичного обґрунтування дефініції «духовність» і ціннісних орієнтацій майбутніх учителів. Духовність відіграє провідну роль у саморегуляції, самовизначенні, самореалізації особистості, визначає мету та засоби її діяльності.
Паршук Светлана. Формирование духовной культуры будущих педагогов в образовательной среде высшей школы.
Проблема духовного воспитания подрастающего поколения сегодня является глобальной. В связи с этим становится актуальной проблема изучения и теоретического обоснования термина «духовность» и ценностных ориентаций будущих учителей. Духовность играет важную роль в саморегуляции, самоопределении, самореализации личности, определяет цель и формы её деятельности.
Parshuk Svitlana. Forming of future teachers’ spiritual culture in the educational process of the higher school.
The problem of moral education of the younger generation is global today. In connection with this the problem of studying and theoretical foundation of the term «spirituality» and value orientations of future teachers becomes relevant. Spirituality plays an important role in self-regulation, self-determination, and personality self-realization, it defines the purpose and forms of activity.
Ключові слова:
Ключевые слова:
Key words:
духовність; духовна культура; самореалізація; самовизначення; ціннісні орієнтації.
духовность; духовная культура; самореализация; самоопределение; ценностные ориентации.
spirituality, spiritual culture, self-realization, self-determination, value orientations.