ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МЕДІАОСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ: ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ

  • Кристина Овсянникова Євпаторійський інститут соціальних наук РВНЗ «Кримський гуманітарний університет»

Анотація

Анотація:

Аннотация:

Resume:

У статті обґрунтовано актуаль-ність дослідження проблеми формування медіакомпетен-тності майбутніх учителів-філологів, розкрито значення розробки та впровадження структурно-функціональної моделі розвитку медіаосвітньої компетентності вчителя-філо-лога як компонента його професійної компетенції; дове-дено необхідність визначення педагогічних умов формування дослідженої компетенції для підвищення загального рівня сформованості професійної компетентності вчителів-філологів.

Овсянникова Кристина. Педагогические условия формирования медиа-образовательной компетентности буду-щих учителей-филологов: обоснование проблемы.

В статье обоснована актуальность изучения проблемы формирования медиа-компетентности будущих учителей-филологов, раскрыто значение разработки и внедрения структурно-функциональной модели развития медиаобразовательной компетенции учителя-филолога как компонента его профес-сиональной компетенции; доказана необходимость определения педагогических условий формирования исследуемой компетенции для повышения общего уровня формирования профессиональной компе-тентности учителей-филологов.

Ovsyannykova Krystyna. Pedagogical conditions of formation of media-educational competence of future teachers-philologists: justification of the problem.

The topicality of the problem of formation media-competence of future philologists has been studied in the article. The significance of the research is based on the development and introduction of the structural-functional model of media-educational competence development as the component of the professional competence of future philologist. The necessity of the determining the pedagogical conditions of media-educational competence that increase the level of professionalism of philologists has been proved.

 

 

 

Ключові слова:

Ключевые слова:

Key words:

компетентність, професійна компетентність, медіаосвіта.

компетентность, профессиональная компетентность, медиаобразование.

competence, professional competence, media-education.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2014-05-28
Номер
Розділ
Статьи