ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ШЛЯХОМ ВСТАНОВЛЕННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ІЗ ХІМІЄЮ

  • Наталя Пшенична Бердянський державний педагогічний університет

Анотація

Анотація:

Аннотация:

Resume:

У статті обґрунтовано доцільність встановлення міжпредметних зв’язків між фізикою і хімією у процесі підготовки вчителя фізики, що є важливим чинником оптимізації процесу навчання. Формування професійних компетентностей є одним із пріоритетних напрямів модернізації сучасної вищої освіти, а отже, потребує суттєвого перегляду навчально-методичного забезпечення. На основі аналізу педагогічної літератури за темою дослідження встановлено, що й дотепер проблема використання міжпредметних зв’язків із хімією під час викладання фізики у вищій школі детально не розглядалася. Не розроблена й не обґрунтована теоретично цілісна система формування професійної компетентності вчителя фізики на основі реалізації принципу міжпредметних зв’язків із хімією у вищій школі.

Пшеничная Наталья. Формирование профессиональной компетентности учителя физики путем установления межпредметных связей с химией.

В статье обоснована целесообразность установления межпредметных связей между физикой и химией в процессе подготовки учителя физики, что является важным фактором оптимизации процесса обучения. Формирование профессиональных компетентностей является приоритетным направлением модернизации современного высшего образования, и, таким образом, требует существенной переработки научно-методического обеспечения. Проанализирована педагогическая литература по теме исследования и установлено, что на сегодняшний момент проблема использования межпредметных связей с химией в процессе преподавания физики в высшей школе подробно не рассматривалась. Не разработана и не обоснована теоретически целостная система формирования профессиональной компетентности учителя физики на основе реализации принципа межпредметных связей с химией в высшей школе.

Pshenychna Natalya. Formation of physics teacher professional competence by establishing interdisciplinary connections with chemistry.

The article substantiates the advisability of establishing interdisciplinary connections between physics and chemistry in the preparation of the teacher of physics; it is an important factor in optimizing the learning process. Formation of professional competences is a dominant direction in modernization of higher education; it, therefore, requires substantial processing of scientific and methodical support. The pedagogical literature on the subject of research have been analyzed and it has been determined that the problem of use of interdisciplinary connections with chemistry in teaching physics in higher school has not been considered in details so far. A holistic system of physics teacher’s professional competence formation which is based on the implementation of the principle of interdisciplinary connections with chemistry in higher school has not been developed and proved yet.

 

 

 

Ключові слова:

Ключевые слова:

Key words:

професійна компетентність учителя фізики; міжпредметні зв’язки фізики і хімії; вища освіта.

профессиональная компетентность учителя физики; межпредметные связи физики и химии; высшее образование.

professional competence of physics teachers; interdisciplinary connections of physics and chemistry; higher education.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2014-05-28
Номер
Розділ
Статьи