ПОЗИЦІЯ А.С. МАКАРЕНКА ЩОДО МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОЇ СКЛАДОВОЇ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ: КОНТЕКСТНИЙ ПІДХІД

  • Марина Волікова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

Анотація

Анотація:

Аннотация:

Resume:

У статті розглядаються педагогічні погляди А.С. Макаренка щодо статевого виховання. На основі контекстного аналізу доробку вченого виявлено провідні ідеї педагогів 20-30-х років ХХ століття щодо статевого виховання: рівність у вихованні (Н. Крупська), формування в дітей моральних понять, переконань та ідеалів (П. Блонський), спільне навчання і виховання дітей і шанобливе ставлення до представників протилежної статі (А. Залкінд). Обґрунтовується значення педа-гогічних ідей і досвіду видатного українського педагога в сучасній науково-педагогічній практиці.

Воликова Марина. Позиция А.С. Макаренко о морально-этической составляющей полового воспитания : контекстный подход.

В статье рассматриваются педагогические взгляды А.С. Макаренко по половому воспитанию. На основе контекстного анализа наследия ученого, выявлены ведущие идеи педагогов 20-30-х годов ХХ века по половому воспитанию: равенство в воспитании (Н. Крупская), формирование у детей нравственных понятий, убеждений и идеалов (П. Блонский), совместное обучение и воспитание детей, уважительное отношение к представителям противно-положного пола (А. Залкинд). Обос-новывается значение педагогических идей и опыта выдающегося украинского педагога в современной научно-педагогической практике.

Volikova Maryna. Position of A.S. Makarenko on the moral-ethical component of sex education: contextual approach.

The paper studies the pedagogical views of A.S. Makarenko on sex education. Based on the contextual analysis of the scientist’s heritage the author has determined the ideas of leading teachers on sex education in the 20-30ies of the twentieth century: equality in education (N.K. Krupskaya), the formation of children's moral notions, beliefs and ideals (P. Blonskiy), co-training and upbringing of children, respect to representatives of the opposite sex (A. Zalkind). The importance of pedagogical ideas and experience of the outstanding Ukrainian teacher in modern research work and teaching practice is substantiated.

 

 

 

Ключові слова:

Ключевые слова:

Key words:

педагогічна спадщина А.С. Макаренка; соціальний досвід; педагогічна система; педагогічні підходи; статеве виховання.

педагогическое наследие А.С. Макаренко; социальный опыт; педагогическая система; педагогические подходы; половое воспитание.

A.S. Makarenko’s pedagogical heritage, social experience, pedagogical system, pedagogical approaches, sex education.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2014-05-28
Номер
Розділ
Статьи