ТРАНСФОРМАЦІЯ ІДЕЙ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ КІНЦЯ ХХ–ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ

  • Катерина Кучина Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Анотація:

Аннотация:

Resume:

У статті досліджуються теоретико-методологічні засади розвитку ідей морального виховання в освітніх концепціях в Україні наприкінці ХХ–на початку ХХІ століття. Автор пропонує визначити в межах хронологічного періоду, що досліджується, три етапи становлення й розвитку педагогічних концепцій морального виховання. Це уможливить висвітлення специфічних особливостей їх розвитку в контексті політичних, економічних, соціокультурних змін, забезпечить конкретність, предметність і достовірність досліджуваних явищ і процесів.

Кучина Екатерина. Трансформация идей нравственного воспитания в отечественной педагогической мысли конца ХХ–начала ХХІ века.

В статье исследуются теоретико-методологические основы развития идей нравственного воспитания в образовательных концепциях в Украине в конце ХХ–в начале ХХІ столетия. Автор предлагает определить в рамках исследуемого хронологического периода три этапа становления и развития педагогических концепций нравственного воспитания. Это сделает возможным рассмотрение специфических особенностей их развития в контексте политических, экономических, социокультурных изменений и обеспечит конкретность, предметность и достоверность исследуемых явлений и процессов.

Kuchyna Kateryna. The transformation of the moral education ideas in domestic pedagogy at the end of XX- the beginning of XXI centuries.

The article deals with the scientific – pedagogical reflection of theoretical-methodological principles, based on the main trends of the development of the moral education ideas in the educational conceptions of Ukraine at the end of the XX-the beginning of the XXI centuries. It is suggested to define three stages of becoming and development of pedagogical conceptions of moral education within the limits of the probed chronological stage. It will allow considering the specific features of their development in the context of political, economic, socio-cultural changes, and will provide concreteness and accuracy of the investigated phenomena and processes.

 

 

 

Ключові слова:

Ключевые слова:

Key words:

моральне виховання; комуністична мораль; педагогіка співробітництва; ціннісні орієнтації; антропоцентрична, соціоцентрична, теоцентрична концепції; соціально-орієнтована, особистісно-орієнтована концепції.

нравственное воспитание; коммунистическая мораль; педагогика сотрудничества; ценностные ориентации; антропоцентрическая, социоцентрическая, теоцентрическая, социально-ориентированная, личностно-ориентированная концепции.

moral education; communist moral; pedagogy of collaboration; value orientations; anthropocentric, sociocentric, teocentric, socially-oriented, personality-oriented concepts.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2014-05-28
Номер
Розділ
Статьи