СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНА СИСТЕМА КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКОЇ АКАДЕМІЇ (XVII–XVIII СТОЛІТТЯ)
Анотація
Анотація:
Аннотация:
Resume:
У статті аналізується соціально-виховна система Києво-Могилянської академії XVII–XVIII століть. На основі архівних документів автор розкриває гуманістичну спрямованість виховного процесу академії, що дало змогу сформувати новий тип особистості, а також характеризує теоретичний і практичний вектори скерованості соціально-виховної роботи діячів Києво-Могилянської академії зазначеного періоду.
Яковенко Ирина. Социально-воспитательная система Киево-Могилянской академии (XVII–XVIII века).
В статье анализируется социально-воспитательная система Киево-Могилянской академии. На основе архивных документов автор раскрывает гуманистическую направленность воспитательного процесса академии, что позволило сформировать новый тип личности; характеризует теоретический и практический векторы направленности социально-воспитательной работы деятелей Киево-Могилянской академии указанного периода.
Yakovenko Iryna. Social and educational system of Kyiv-Mohyla Academy (17-18th centuries).
The article analyzes the social and educational system of Kyiv-Mohyla Academy in the 17-18th centuries. On the basis of the archival documents research, the author reveals humanistic orientation of the educational process in the academy, which allowed the teachers of that time to create a new type of the personality. The article also deals with theoretical and practical vectors of social and educational work of Kyiv-Mohyla Academy leaders of the given period.
Ключові слова:
Ключевые слова:
Key words:
виховна система, Києво-Могилянська академія, XVII–XVIII століття.
воспитательная система, Киево-Могилянская академия, XVI–XVIII века.
educational system, Kyiv-Mohyla Academy, 17-18th centuries.