Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка
Головна
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 10 (2013)
№ 10 (2013)
Опубліковано:
2014-05-20
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМИН У РОДИНІ, ЯКА ВИХОВУЄ ДИТИНУ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Ольга Буковська, Олеся Прокоф’єва
12-16
PDF (Русский)
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДІ ДО ПРИРОДИ ЯК ГАРАНТ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА
Олена Гнатів, Валентина Мелаш
17-20
PDF (Русский)
ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК ПРОФЕСІЙНА ЦІННІСТЬ ДУХОВНОГО СВІТУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
Лариса Добровольська, Олена Лобода, Ірина Третякова
21-31
PDF (Русский)
РОДИННЕ ВИХОВАННЯ В СУСПІЛЬСТВІ ПІЗНЬОГО МОДЕРНУ
Ірина Дорожко
32-35
PDF (Русский)
ПРОБЛЕМА ВИХОВАННЯ У ПІДЛІТКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОГО ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНОГО ЗАКЛАДУ
Олександр Жебровський
36-39
PDF (Русский)
ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК УНІВЕРСАЛІЯ ДІАЛОГІЧНОСТІ РЕЛІГІЙНОЇ ЕТИКИ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ ВІТЧИЗНЯНИХ МИСЛИТЕЛІВ
Людмила Москальова
40-45
PDF (Русский)
БІОЕТИКА Й ПРОЦЕСИ ЗДОБУТТЯ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Олександр Пінський
46-49
PDF (Русский)
СВОБОДА ЯК МЕТАПРИНЦИП ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ
Сергій Прийма
50-57
PDF (Русский)
ФЕНОМЕН РОЗВИТКУ ТА ЙОГО МОДЕЛІ ЯК ОСНОВА ПРОЕКТУВАННЯ ЛЮДИНОМІРНОЇ ОСВІТИ
Наталя Сегеда
58-62
PDF (Русский)
ЦІННІСНИЙ АСПЕКТ МІСІЇ ТОП-УНІВЕРСИТЕТІВ
Олена Слюсаренко
63-70
PDF (Русский)
КУЛЬТУРНО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА НАЦИОНАЛЬНОГО ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОГО УНИВЕРСИТЕТА КАК ВОЗМОЖНОСТЬ ДЛЯ РЕАЛИЗАЦИИ ПОТЕНЦИАЛА ЛИЧНОСТИ БУДУЩЕГО СПЕЦИАЛИСТА
Тамара Стручаева, Елена Иващенко
71-76
PDF (Русский)
АНАЛІЗ РЕАЛЬНОГО СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ОПІКУНСЬКОЮ СІМ’ЄЮ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
Лідія Федорова
77-80
PDF (Русский)
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ
Ірина Хавіна
81-85
PDF (Русский)
СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ: СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА
Вікторія Чорна
86-90
PDF (Русский)
ЦІННІСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Лаура Асрян
91-94
PDF (Русский)
ОЦІНЮВАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
Ольга Біляковська
95-98
PDF (Русский)
ПРИРОДНИЧА ГРА ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Надія Вахняк, Анна Коденко
99-103
PDF (Русский)
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ БІОЛОГІЧНИХ ЕКСКУРСІЙ У ПРИРОДУ
Наталія Грицай
104-107
PDF (Русский)
РОЛЬ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У ФОРМУВАННІ ЦІЛІСНОГО СПРИЙНЯТТЯ ДІЙСНОСТІ У ПРОЦЕСІ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Євгенія Карельська
108-111
PDF (Русский)
ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Таніта Люріна
112-117
PDF (Русский)
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Валентина Мелаш, Крістіна Ковальчук
118-121
PDF (Русский)
«ЕКОЛОГІЧНА КАЗКА» ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЕТИЧНИХ ПОНЯТЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Валентина Мелаш, Людмила Приступа
122-125
PDF (Русский)
ОСОБЛИВОСТІ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Ірина Мунасипова-Мотяш
126-129
PDF (Русский)
ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННОСТІ У ШКІЛЬНІЙ ІСТОРИЧНІЙ ОСВІТІ
Артур Федчиняк
130-133
PDF (Русский)
НАВЧАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Тетяна Фефілова, Юлія Шишкіна
134-137
PDF (Русский)
НООСФЕРНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГО-ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ПОЗАШКІЛЬНОМУОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
Тетяна Шаповалова
138-142
PDF (Русский)
ПРОФЕСІОНАЛІЗМ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК СОЦІАЛЬНО ОЧІКУВАНИЙ І ОСОБИСТІСНО ВАГОМИЙ РЕЗУЛЬТАТ ЙОГО МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ
Ірина Андрейкова
143-147
PDF (Русский)
ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ В ПЕДАГОГІЧНИХ ВИШАХ УКРАЇНИ В 40-50 РОКАХ ХХ СТОЛІТТЯ
Надія Вєнцева
148-152
PDF (Русский)
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА
Ольга Єжова
153-158
PDF (Русский)
ВПЛИВ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ ЗАГАЛЬНОЮ ТА ПРОФЕСІЙНОЮ САМООЦІНКОЮ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ-ПЕДАГОГІВ НА ЇХ ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ
Тетяна Каткова
159-162
PDF (Русский)
ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ НАСТАНОВИ ДО САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ ЯК ЧИННИКА ГАРМОНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОСОБИСТОСТІ
Лілія Кобильнік
163-168
PDF (Русский)
ВИКОРИСТАННЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ ЯК СПОСІБ ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Тетяна Коноваленко
169-172
PDF (Русский)
Використання інформаційних ресурсів у процесі навчання студентів.
Алла Лебєдєва
173-177
PDF (Русский)
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ
Тетяна Логвіна-Бик
178-183
PDF (Русский)
УПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Наталія Молодиченко, Світлана Танана
184-187
PDF (Русский)
ХАРАКТЕРИСТИКА СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Галина Панченко
188-191
PDF (Русский)
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЗДОРОВ’Я ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА ГАРМОНІЗАЦІЇ ДУХОВНО-ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
Володимир Пристинський, Тетяна Пристинська
192-195
PDF (Русский)
Використання інтерактивних методів навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах.
Світлана Танана
196-198
PDF (Русский)
ШЛЯХИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
Юлія Шевченко, Світлана Дубяга
199-202
PDF (Русский)
ДИНАМІКА РОЗУМОВОЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Світлана Шевченко
203-206
PDF (Русский)
МІСЦЕ І РОЛЬ ПРАВОСЛАВНОГО ДУХОВЕНСТВА У ПРОЦЕСІ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ У ТАВРІЙСЬКІЙ ГУБЕРНІЇ НА ПОЧАТКУ XX СТ.
Ганна Єрмак
207-211
PDF (Русский)
ІНСТРУМЕНТАЛЬНЕ ВИКОНАВСТВО У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Любомир Пастушенко
212-216
PDF (Русский)
ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК ЦІННІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН
Ганна Покатильська
217-223
PDF (Русский)
РОЛЬ ЕТНОХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ В РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Ольга Пуцик
224-227
PDF (Русский)
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ
Ольга Туриця
228-232
PDF (Русский)
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Дар’я Федоренко
233-236
PDF (Русский)
УВАГА ЯК ОСОБИСТІСНИЙ ФЕНОМЕН
Світлана Чиркова
237-239
PDF (Русский)
Open Journal Systems
Мова
English
Русский
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів