ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА ОЛЕКСАНДРА ЯНАТИ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ
Abstract
Коробченко А.А. Педагогічна спадщина Олександра Янати в контексті розвитку української освіти. Стаття присвячена дослідженню педагогічної спадщини видатного ученого-біолога, педагога та громадського діяча Олександра Янати (1888-1938). Педагогічна творчість О.Янати відповідала назрілим потребам перебудови системи освіти в Україні і була підпорядкована розв’язанню найголовніших соціально-педагогічних завдань. Науково-педагогічний доробок вченого є цінним джерелом ідей, думок щодо природознавства, екологічної освіти та виховання. Вчений обстоював думку бережливого ставлення до природи, був прихильником активних методів навчання. Зробив вагомий внесок в організацію науки та освіти в Україні. Аналіз праць ученого дає підстави стверджувати, що погляди О.Янати на навчання і виховання не втратили своєї актуальності й нині.Ключові слова. Педагогічна спадщина, педагогічний процес, навчально-виховний процес, екологічна освіта.
Литература
Коробченко А. Ідея національного виховання в педагогічній спадщині Олександра Янати / А.Коробченко // Вісник Дніпропетровського університету. – 1999. – С. 111 – 115. – (Серія “Педагогіка і психологія”; вип.4).
Коробченко А.А. Питання освіти й виховання в педагогічній спадщині Олександра Янати / А.А.Коробченко // Зміст і технології шкільної освіти: матеріали звітної наук. конф., 28 – 30 березня 2000 р. – К.: Педагогічна думка, 2000. – С. 9 – 10.
Downloads
Download data is not yet available.
Issue
Section
Статьи