ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Abstract
Антоновська Л.В. Творча діяльність вчителів біології: технологічний аспект. У статті висвітленні науково обґрунтовані проблеми управління навчально-виховним процесом у сільських загальноосвітніх школах. Розкриваються принципи, методи, форми управління, особлива увага приділяється ролі педагогічного колективу в управлінні на принципах демократії та гуманізму.
Ключові слова. Модель педагогічного керівництва, навчальні технології, навчально-виховний процес, функції процесу управління.
Литература
Володько В.М. Основні проблеми підготовки майбутнього вчителя / В.М.Володько // Педагогіка і психологія. – 1999. – № 2 (23). – С. 89 – 98.
Логвіна-Бик Т.А. Специфіка управління навчально-виховним процесом в сільських загальноосвітніх школах / Т.А. Логвіна-Бик // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уманського держ. пед.. ун-ту ім.Павла Тичини / Ред. кол.: Н.С. Побірченко (гол. ред.) та ін. – К., 2002. – Вип. 3. – С. 51 – 57.