ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ І ПРАКТИКА: МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ

  • І.В. Ворфоломєєва

Abstract

Ворфоломєєва І.В. Педагогічна рефлексія і практика: методологічні засади. Стаття присвячена проблемі розвитку творчої рефлексивної діяльності, в сучасному освітньому процесі та педагогічній практиці майбутніх вчителів.

Ключові слова. Рефлексія, педагогічна рефлексія, індивідуально-творчий рефлексійний розвиток.

 

 

Литература

 

Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание / Р.Бернс. – М.: Прогресс, 1986. – 422  с.

Гегель Г.В.Ф. Энциклопедия философских наук: в 3 т./ Г.В.Ф. Гегель. – М.: Мысль, 1974 – 1977. – Т.3: Философия духа. – 1977. –  472 с.

Келеси М. Развитие самопознания личности в раннем юношеском возрасте / М.Келеси. – К.: Наукова думка, 1996. – 303 с.

Орлов Ю.М. Восхождение к индивидуальности: книга для учителя / Ю.М.Орлов. – М.: Просвещение, 1991. – 280 с.

Побірченко Н.С. Розвиток творчої індивідуальності студентів у процесі підготовки до педагогічної діяльності/ Н.С.Побірченко // Педагогіка і психологія. – 2002, № 4. – С. 45 – 49.

Степанов С.Ю. Рефлексивно-инновационный подход к подготовке управленческих кадров / С.Ю. Степанов, Е.П.Варламов // Вопросы психологии. – 1995, № 2. – С. 21 – 27.

 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

І.В. Ворфоломєєва
асистент кафедри педагогіки і педагогічної майстерності Мелітопольського державного педагогічного  університету імені Богдана Хмельницького
Section
Статьи