ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ “ПСИХОЛОГІЯ ТВОРЧОСТІ” В ПЕДАГОГІЧНОМУ ВНЗ

  • Г.В. Марковець

Abstract

Марковець Г.В. Особливості вивчення курсу «Психологія творчості» в педагогічному ВНЗ. У сучасному суспільстві все більшу роль починає відігравати творча складова в багатьох соціальних, економічних, виробничих та інших процесах. Безперечно, що система вищої освіти має відповідним чином відреагувати на актуальне соціальне замовлення. Для вирішення цієї проблеми пропонується введення курсу “Психологія творчості”. Перші результати його проведення показують його ефективність і актуальність.

Ключові слова. Креативність, психологічна творчість, творчий акт, рівневий підхід.

 

 

Литература

 

Рогов Е.И. Личность учителя: теорія и практика / Е.И. Рогов. – Ростов-на-Дону: Феникс, 1996. – 472 с.

Выготский Л.С. Воображение и творчество / Л.С. Выготский. – СПб.: “Союз”, 1997. – 92 с.

Рудницька І. Інноваційна діяльність як основа творчої самореалізації вчителя / І. Рудницькі // Вища освіта України. – 2007. – № 4. – С. 79 – 83.

Васильева Е.Н. Инновационность в обучении будущого специалиста // Стандарты и моніторинг. – 2004. – № 2. – С. 23 – 26.

Свасьян К.А. Человек как творение и творец культуры / К.А.Свасьян // Вопросы философии. – 1987. – № 6. – С. 17 – 18.

 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Г.В. Марковець
кандидат психологічних наук, доцент  кафедри практичної психології Мелітопольського державного педагогічного  університету імені Богдана Хмельницького
Section
Статьи