ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАЦІОНАЛЬНОЇ ДИЗАЙНЕРСЬКОЇ ОСВІТИ
Abstract
Кардашов В.М. Педагогічний потенціал національної дизайнерської освіти. У статті розкривається значення “Педагогічної антропології” К.Д. Ушинського та її зв'язок із становленням, вітчизняної дизайнерської освіти і методикою художньо-творчого розвитку школярів.
Ключові слова. Виховання, освітня концепція К.Д. Ушинського, антропологічні науки, дизайнерська підготовка.
Литература
Ушинский К.Д. Педагогические сочинения: в 6 т. / К.Д.Ушинский; сост. С.Ф.Егоров. – М.: Педагогика, 1988 – 1990. – Т. 1. – 1988. – 416 с.
Ушинский К.Д. Педагогические сочинения: в 6 т. / К.Д.Ушинський; сост. С.Ф.Егоров. – М.: Педагогика, 1988 – 1990. – Т. 2. – 1988. – 496 с.
Ушинский К.Д. Педагогические сочинения: в 6 т. / К.Д.Ушинський; сост. С.Ф.Егоров. – М.: Педагогика, 1988 – 1990. – Т. 5. – 1990. – 528 с.
Медведєв Л.Т. Формирование графического художественного образа на занятиях по рисунку / Л.Т.Медведєв. – М.: Искусство, 1986. – 180 с.
Мелик-Пашаев А.А. Эстетическое отношение к жизни как первооснова способностей в художественном творчестве / А.А.Мелик-Пашев // Художественное творчество: вопросы комплексного изучения. – Л., 1983. – С. 212 – 216.
Кардашов В.М. Художньо-творчий розвиток особистості: теоретичний та методичний вимір: монографія / В.М.Кардашов. – Мелітополь: ”Мелитополь”, 2007. – 256 с.