МЕТОДОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ДО УПРАВЛІННЯ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРОЦЕСОМ ТА РОЗВИТОК РЕФЛЕКСИВНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
Abstract
Троїцька Т.С., Фокшек А.В. Методологічна готовність до управління педагогічним процесом та розвиток рефлексивного мислення майбутнього педагога. У статті розглядаються категорії „готовності“ і питання формування методологічної готовності майбутніх педагогів до управління педагогічним процесом, встановлено характерні зв’язки методологічної готовності з професійною підготовкою, контекстуально окреслено можливі варіанти управління методологічною підготовкою педагога.
Ключові слова. Методологічна готовність педагога, модель управління педагогічним процесом, рефлексія.
Литература
Бизяева А.А. Психология думающего учителя: педагогическая рефлексия / А.А.Бизяєва. – Псков: ПГПИ имени С.М.Кирова, 2004. – 216 с.
Клепко С.Ф. Наукова робота і управління знаннями: навч. посіб. / С.Ф.Клепко. – Полтава: ПОІППО, 2005. – 201 с.
Кушнір В. А. Теоретико-методологічні основи системного процесу вищої школи: автореф. дис… доктора пед.наук: (13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти) / В. А. Кушнір. – Київ, 2003. – 34 с.
Тейяр де Шарден П. Феномен человека / П. Тейяр де Шарден. – М.: Наука, 1987. – 240 с.
Трубіцина О.М. Підготовка майбутніх учителів до рефлексивного управління процесом навчання учнів іноземній мові: автореф. дис… канд. пед.наук: (13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти) / О.М.Трубіцина. – Одеса, 2002. – 20 с.
Шапар В.В. Психологічний тлумачний словник / В.В.Шапар. – Х.: Прапор, 2004. – 640 с.
Яценко Т.С. Основи глибинної психокорекції: феноменологія, теорія і практика / Т.С.Яценко. – К.: Вища школа, 2006. – 382 с.