ШЛЯХИ РОЗВИТКУ УЧНІВСЬКОЇ ОБДАРОВАНОСТІ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ
Abstract
Дегтяренко Л.І. Шляхи розвитку учнівської обдарованості під час викладання математики. У статті розглянута система роботи вчителя з обдарованими учнями на уроках математики та в позаурочний час.
Ключові слова. Обдарованість, талановитість, система навчальної та виховної роботи, викладання математики.
Литература
Юркевич В.С. Одаренный ребенок: иллюзии и реальность / В.С.Юркевич. – М.: Просвещение, 1996. – 136 с.
Яковлева Е.Л. Психология развития творческого потенциала
личности / Е.Л.Яковлева. – М.: Флинта, 1997. – 287 с.
Сисоєва С. О. Підготовка вчителя до формування творчої особистості учня – шлях до гуманізації шкільної освіти / С.О. Сисоєва // Гуманізація та гуманітаризація проф.-тех. освіти / ред. кол. І.А.Зязюн та ін. – К., 1998. – С. 141 – 143.
Доровский А.И. 100 Советов по развитию одаренности детей / А.И.Доровский. – М.: Российское пед. агентство, 1997. – 320 с.
Рабочая концепция одаренности. – М.: Магистр, 1998. – 68 с.
Онацький М.В. Всі діти обдаровані / М.В.Онацький // Обдарована дитина. – 2001. – № 6. – 124 c.
Липова Л. Специфіка навчання обдарованих дітей / Л.Липова, Л.Морозова, Л.Луценко // Рідна школа. – 2003. – № 7. – С. 8 – 11.