ПРОБЛЕМА ДІАЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ В АМЕРИКАНСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ ХХ СТОРІЧЧЯ
Abstract
Мілько Н.Є. Проблема діалогічної освіти в американській педагогічній думці ХХ століття.У статті розкривається актуальність розвитку діалогічного мислення, яке зумовлене змінами педагогічної стратегії сучасності. Аналізуючи погляди американських дослідників, розкривається необхідність впровадження діалога в освіту, як умови становлення граматично-розвинутої і готової до діалогу особистості.
Ключові слова. Освіта, спілкування, діалог, діалогічність, комунікативне середовище.
Литература
Американська філософія освіти очима українських дослідників: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. – Полтава: ПОІППО, 2005. – 281 с.
Бубер М. Два образа веры / М.Бубер. – М.: Прогресс, 1995. – 408 с.
Дьюі Дж. Демократія і освіта / Дж. Дьюі. –Львів: Літопис, 2003. – 294 с.
Кон И.С. В поисках себя: личность и самосознание / И.С.Кон. – М.: Политиздат, 1984. – 318 с.
Філософські абриси сучасної освіти: монографія / [І.Предборська, Г.Вишинська, В.Гайденко, Г.Гамрецька та ін.; за заг. ред. І.Предборської]. – Суми: ВТН “Університетська книга”, 2006. – 226 с.
Ясперс К. Смысл и назначение истории / К.Ясперс. – М.: Наука, 1994. – 323 с.
Burbules, Nicholas C. Dialogue in teaching: theory and practice. – Teachers College Press, Columbia University /Burbules, Nicholas C. – N.Y.: Paragon House, 1993.
De Nicolas A.T. Habits of mind: an introduction to the philosophy of education / De Nicolas A.T. – New York: Paragon House, 1989.