СИСТЕМА НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА
Abstract
Шелудько В.С. Система неперервної освіти як чинник сучасного розвитку суспільства. У статті розглядаються принципи навчання та моделі освіти для дорослих людей відповідно до сучасного розвитку і потреб суспільства в умовах неперервної освіти.
Ключові слова. Освіта, неперервна освіта, общество, образование, модели образования.
Литература
Буренко В.М. Андрагогічний підхід до професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю: автореф. дис. на здобуття наук.ступеня канд. наук.: 13.00.04 “ Теорія та методика професійної освіти “ / В.М.Буренко. – К., 2005. –22 с.
Зинченко Г.П. Непрерывное образование – веление времени / Г.П.Зинченко. – М: Наука, 1988. – 230 с.
Змеев С.И. Андрагогика и образование взрослых (основные понятия и термины) / С.И.Змеев // Понятийный аппарат педагогики и образования. – Екатеринбург, 1996. – С. 308 – 324.
Змеев С.И. Основы андрагогики / С.И. Змеев. – М.: Наука, 1991. – 270 с.
Knowles M.S. The Modern Practice of Adult Education. From Pedagogy to Andragog/M/S/ Knowles. – Chicago, 1980. – P. 43.
Махлин Д.М. Актуальные проблемы образования взрослых в народных университетах / Д.М.Махлин. – М.:Знание, 1981. – 32 с.
Онушкин В.Г. Теоретические основы непрерывного образования / В.Г.Онушкин. – М.: Педагогика, 1987. – 223 с.
Пинт А.О. Некоторые проблемы образования и педагогики взрослых / А.О.Пинт. – М.: Педагогика, 1989. – 283 с.