ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТІВ ПРИ ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Abstract
Панов С.Ф., Мардарь Ю.В. Психолого-педагогічні умови запобігання конфліктів при формуванні особистості молодших школярів. У статті розглянуті існуючі підходи до розуміння психолого-педагогічних умов при формуванні особистості молодших школярів. На основі аналізу наукової літератури виділені психолого-педагогічні умови щодо попередження конфліктів в педагогічній діяльності батьків.
Ключові слова. Психолого-педагогічні умови, формування особистості, конфлікт, запобігання конфліктів.
Литература
Вахоцька І.О. Психологічні особливості міжособистісного взаєморозуміння в системі «вчитель – учень» як умова попередження конфліктів: дис. ... канд. психолог. наук. 19.00.07 / І. О. Вахоцъка. – К., 2002. – 243 с.
Кушнірюк В.М. Гуманізація міжособистісних стосунків як умова запобігання конфліктам у педагогічному процесі: дис. ... канд. психолог. наук. 19.00.07 / В.М. Кушнірюк. – К., 2000. – 186 с.
Поєнко О.М. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення міжособистісних і педагогічних конфліктів: дис. ... канд. психолог. наук. 19.00.07 / О.М. Поєнко. – К., 2001. – 199 с.
Слободяник Н.В. Психолого-педагогічні умови формування гуманних взаємин підлітків: дис. ... канд. психолог. наук. 19.00.07 / Н.В. Слободяник. – К., 2001. – 182 с.
Пискунів А.І. Хрестоматія по історії закордонної педагогіки / А. І. Пискунів. – М.: Освіта, 1981. – 91 с.