МЕХАНІЗМ АКТУАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА
Abstract
Серьожникова Р.К. Механізм актуалізації творчого педагогічного потенціалу майбутнього викладача.
У статті розглядається організаційний аспект механізму актуалізації творчого педагогічного потенціалу майбутнього викладача в умовах креативного середовища, що реалізується через стадії: орієнтовано-професійна, навчально-освітня, професійно-практична і професійно-творча.
Ключові слова. Творчий педагогічний потенціал, майбутній викладач, креативне середовище, рефлексивно-інноваційний аспект, рефлепрактика.
Литература
Азаров Ю. П. Тайны педагогического майстерства / Ю.П.Азаров. – М.–Воронеж, 2004. – 431 с.
Варламова Е.П. Психология творческой уникальности человека / Е.П.Варламова, С.Ю.Степанов. – М.: Ин-т психологии РАН, 2002.– 256 с.
Панов В.И. Психодидактика образовательных систем: теорія и практика / В.И. Панов. – СПб.: Питер, 2007. – 352 с. – (Серия «Практическая психология»).
Серьожникова Р.К. Креативна самоактуалізація як детермінанта формування педагогічного потенціалу майбутнього викладача / Р.К.Серьожникова // Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія: зб. наук. праць / редкол.: П.В.Стефаненко (відповід. ред.) та ін. – Донецьк, 2007. – Вип. 1. – С. 8 – 14.
Серьожникова Р.К. Творчий педагогічний потенціал майбутнього викладача економіки: теорія і практика професійно-педагогічної підготовки в університеті непедагогічного профілю: моногр. / Р.К.Серьожникова – Донецьк: ВДНЗ “ДонНТУ”, 2009. – 297 с.