ПІДРУЧНИКОВИЙ РЕСУРС У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЗОРОВОГО СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ УЧНІВ
Abstract
Барбашова І. А. Підручниковий ресурс у забезпеченні зорового сенсорного розвитку молодших учнів. Характеризується змістовий та процесуальний потенціал підручників з образотворчого мистецтва та математики у забезпеченні зорового сенсорного розвитку молодших школярів.
Ключові слова. Підручник, текст, ілюстрація, вправа, зорове (кольорове та просторове) сприймання, молодші школярі.
Литература
Богданович М.В. Математика: підруч. для 1 кл. / М.В.Богданович. – 3-тє вид., доповн. і доопр. – К.: Освіта, 2007. – 144 с.
Веремійчик В.М. Трудове навчання: підруч. для 1 кл. / І.М.Веремійчик. – К.: Педагогічна думка, 2007. – 112 с.
Кодлюк Я.П. Теорія і практика підручникотворення в початковій освіті: підруч. для магістр. та студ. пед. ф-тів / Я.П.Кодлюк. – К.: Інформаційно-аналітична агенція «Наш час», 2006. – 368 с.
Кочина Л.П. Математика. 1 кл.: проб. підруч. для серед. загальноосвіт. шк. / Л. П. Кочина, Н. П. Листопад. – К. : Літера ЛТД, 2007. – 160 с.
Любарська Л.М. Образотворче мистецтво: підруч. для 1 кл. / Л. М. Любар-ська, М. І. Резниченко. – К : Форум, 2003. – 112 с.
Шапар В.Б. Психологічний тлумачний словник / В.Б. Шапар. – Х: Прапор, 2004. – 640 с.