ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ І РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З МОВЛЕННЄВИМИ ВІДХИЛЕННЯМИ
Abstract
Журавльова Л.С. Диференційований підхід до навчання і розвитку дітей з мовленнєвими відхиленнями. У статті висвітлюється актуальність проблеми оптимізації процесу навчання молодших школярів з порушенням мовлення. Автор розкриває можливість використання синестезії сенсорних аналізаторів у навчанні і розвитку дітей з патологією мовлення.
Ключові слова. Навчання, розвиток, школяр, технології.
Литература
Доман Г. Как научить ребёнка читать / Г.Доман, Д.Доман. – М:Аквариум, 1998. – 320 с.
Краевский В.В. Человек и «человеческий фактор»/ В.В.Краевский // Материалы II Междунар. науч.-практ. конф. [Электронный ресурс]. – Ставрополь, 2005 г. – Режим доступа: htt: // revolution.allbest.ru/pedagogics.
Насонова В.И. Анализ психофизиологических механизмов затруднений в овладении чтением и письмом у детей с ЗПР: автореф. диссер. на здобуття ступеня канд. пед. наук / В.И.Насонова – М., 1979.
Соколова В.В. Культура речи и культура общения / В.В.Соколова. – М.: «Просвещение», 1995. – 192 с.
Сиротюк А.Л. Нейропсихологическое и психофизиологическое сопровождение обучения / А.Л.Сиротюк. – М.:ТЦ Сфера, 2003. – 288 с.
Цветкова Л.С. Аграфия, алексия. Психодиагностика и коррекция детей с нарушениями и отклонениями развития / Л.С.Цветкова; сост. и общ. ред. Астапова В.М. – СПб.: «Питер», 2001.
Чумичева Р.М. Ценностно-смысловая модель детства как среда развития ребёнка/ Р.М. Чумичева // Материалы II Междунар. науч.-практ. конф. [Электронный ресурс]. – Ставрополь, 2005. – Режим доступа: htt:// revolution.allbest.ru/pedagogics.