ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖНИХ МЕТОДИК ВИХОВАННЯ В РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Abstract
Гаращенко Л. В. Організаційно-педагогічні умови реалізації здоров’язбережних методик виховання в роботі з дітьми дошкільного віку. У статті розкрита специфіка впровадження в освітньо-виховний процес дошкільного навчального закладу здоров’язбережних методик виховання дітей. Встановлені основні фактори ефективної реалізації здоров’язбережних методик в умовах сучасного дошкільного навчального закладу.
Ключові слова. Освітній процес, виховання, методика, навчальний заклад.
Литература
Богініч О. Оздоровчу ідеологію – в життя малят / Ольга Богініч // Дошкільне виховання. – 2006. – № 7. – С. 7-9.
Волошина Л. Организация здоровьесберегающего пространства / Людмила Волошина // Дошкільне воспитание. – 2004. – № 3. – С. 114-117.
Денисенко Н. Освітній процес має бути здоров’язбережувальним / Нінель Денисенко // Дошкільне виховання. – 2007. – № 7. – С. 8-10.
Ковалько В. Здоровьесберегающие технологии в начальной школе / Валентина Ковалько // Валеология. – 2008. – № 3. – С.11-14.
Малярчук Н. Оценка адаптационных возможностей детей в условиях обучения в инновационном образовательном учреждениии / Наталья Малярчук // Валеология. – 2000. – №1. – С.14-18.
Сівцова А. Использование здоровьесберегающих педагогических технологий в дошкольном образовательном учреждении / Антонина Сивцова // Методист. – 2007. – № 2. – С. 65-67.