КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПАРАДИГМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ ДО ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Abstract
Приходько В.М. Концептуальні парадигми підготовки фахівця до здійснення моніторингових досліджень. У статті проаналізовані існуючі концептуальні парадигми підготовки фахівців до здійснення моніторингових досліджень. Особлива увага звертається на розвиток особистості як суб’єкта моніторингової діяльності. Сформульовані основні вимоги успішної підготовки фахівців до здійснення моніторингових досліджень.
Ключові слова. Парадигма, інтелект, стиль навчання, компетентність.
Литература
Моляко В.О. Психологія творчості – нова парадигма дослідження конструктивної діяльності людини // Практична психологія та соціальна робота. – 2004. – №8. – С. 1-4.
UNESCO World Report: Towards Knowledge Societies. Paris: UNESCO, 2005. – www.unesdoc.unesco.org/images/0014/001418/141843e.pdf.
Key Competences for Lifelong Learning, A European Reference Framework, Implementation of «Education and Training 2010» Work programme, Working Group В «Key Competences», November. 2004. – 22 p.
Раков С.А., Вашуленко О.П., Горех В.П., Миляник А.І., Пузирьов В.В. Три виміри логіко-математичної компетентності // Вісник. Тестування і моніторинг в освіті. – 2009. – №12. – С. 6-15.
Bloom В., Englehart M. Furst E., Hill W., & Krathwohl D. (1956). Taxonomy of educational objectives: The classification of educational goals. Handbook I: Cognitive domain. New York, Toronto: Longmans, Green. Gardner, H. (1983).