ДО ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ІЗ ЗОРОВИМ ВІДХИЛЕННЯМ ДО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
Abstract
Вертугіна В.М. До проблеми педагогічного забезпечення підготовки дітей з зоровим відхиленням до навчання в загальноосвітній школі. У статті висвітлено деякі аспекти створення педагогічних умов у дошкільних загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з особливими потребами з метою забезпечення їх успішної підготовки до навчання в школі в умовах інклюзивної освіти.
Ключові слова. Підготовка до школи, діти дошкільного віку, проблеми зору, інклюзивна освіта, педагогічні умови.
Литература
Білецька Л. Інклюзивне навчання: перші кроки в Україні / Л. Білецька, І. Білецька // Дошкільне виховання. – 2007. – № 4. – С. 12-15.
Бушуєва Н. Шестирічки: формування повноцінної навчальної мотивації / Наталя Бушуєва // Дошкільне виховання. – 2007. – №9. – С.11-13.
Дегтяренко Т. М. Комплексна система корекційно-реабілітаційнох роботи в дошкільному закладі для дітей з порушенням зору: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.03 “Корекційна педагогіка” / Тетяна Миколаївна Дегтяренко. – К., 2005. – 22 с.
Діти з особливими потребами: поради батькам / В. І. Бондар, В. І. Берлін, Л. В. Борщевська та ін.; за ред. В. І. Бондаря, В. В. Масенка. – К.: Науковий світ, 2004. – 228 с.
Кононко О.Л. Обов’язкова дошкільна освіта п’ятирічок: реалії, ризики, сподівання / О. Л. Кононко // Дошкільне виховання. – 2010. – № 8. – С.4-6.
Шинкаренко В. Дітям з особливими потребами – рівний доступ до якісної освіти/ В.Шинкаренко // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2009. – № 10. – С. 4-8.