ПІДГОТОВКА КЕРІВНИКІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

  • Т.І. Люріна

Abstract

Люріна Т.І. Підготовка керівників дошкільних навчальних закладів до управління інноваційно-педагогічною діяльністю. У статті розглянуто шляхи вдосконалення професійної підготовки педагогів дошкільної освіти та керівників дошкільних навчальних закладів до управління інноваційно-педагогічною діяльністю.

Ключові слова. Професійна підготовка, дошкільна освіта, управління, інноваційно-педагогічна діяльність.

 

 

Литература

 

Базова програма розвитку дитини дошкільного віку „Я у Світі” / МОНУ, АПН України; наук. ред. та упоряд. О. Л. Кононко. – К.: Світич, 2008. – 430 с.

Інноваційні педагогічні технології: словник-довідник / авт.-упор. І. М. Дичківська. – Рівне: РДГУ, 2003. – 43 с.

Пометун О.І. Інтерактивні технології навчання: наук.-метод.посіб. / О. І. Пометун, Л.В.Пироженко; за ред. О. І. Пометун. – К.: А.С.К., 2005. – 192 с.

Оцінювання та відбір педагогічних інновацій: теоретико-прикладний аспект: наук.-метод. посіб. / за ред. Л. Даниленко. – К.: Логос, 2001. – 185 с.

Http://www.kyiv-obl.gov.ua/osvita.html (Web-сайт “Управління освітою”).

 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Т.І. Люріна
професор кафедри педагогіки початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, професор, дійсний член Академії педагогічних і соціальних наук та Міжнародної педагогічної академії
Section
Статьи