ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК ПРОФЕСІЙНОЇ ЯКОСТІ ЙОГО ОСОБИСТОСТІ
Abstract
Сажнєва А.М. Формування духовної культури майбутнього вчителя як професійної якості його особистості. Автор статті розкриває підходи до розуміння духовності: космологічний, теологічний, аксіологічний, когнітивний, а також основні принципи духовного розвитку особистості. В статті підкреслюються рушійні сили духовного розвитку особистості, виокремлюються як внутрішні суб`єктивні джерела активності особистості, так і зовнішні.
Ключові слова. Духовна культура, професійна якість особистості, духовність, духовний розвиток, духовно-емоційна сфера студента.
Литература
Бех І. Духовна позиція особистості як психолого-педагогічна проблема // Освіта і управління. – 2006. – Т.9. – Ч.3-4. – С. 79-98.
Малицька О.В. Формування духовної культури майбутнього вчителя початкових класів як професійної якості його особистості // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ: БДПУ, 2004. – №3. – С.110-116.
Мартинюк І.О. Особливості духовного розвитку особистості за умов суспільної кризи // Життєвотворчість особистості: концепція, досвід, проблеми: Науково-методичний збірник / За ред. І.Г.Єрмакова, Г.М.Несен. – Запоріжжя: ХНРБЦ, 2006. – С. 293-302 .