ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-МУЗИКАНТА
Abstract
Назаренко І.М. Шляхи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя-музиканта. У статті викладено оптимальні шляхи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики загальноосвітньої школи у процесі його інструментальної підготовки, розкрито основні напрямки в цій галузі, зокрема, гра на слух, читання з листа, транспонування, підбір акомпонемента.
Ключові слова: педагогічна діяльність, інструментальна підготовка, виконавство, творча активність.
Литература
Бочкарев Л.П. Психология музыкальной деятельности. / Л.П. Бочкарев– М.: Институт психологии РАН, 1997. – 351 с.
Мистецтво у розвитку особистості: монографія за ред. Ничкало Н.Г. – Чернівці: Зелена Буковина, 2006. – 224 с.
Падалка Г.М. Принципи навчання мистецтва: курс лекцій „Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін” / Г.М. Падалка / НПУ ім. М.Драгоманова. – К., 2009. – 190 с.
Рудницька О.П. Педагогіка загальна та мистецька: навч.посіб. – К., 2002.– 270 с.
Щолокова О.П. Основи професійної художньо-естетичної підготовки майбутніх учителів / О.П. Щолокова / НПУ ім. М.Драгоманова. – К., 1998. – 172 с.