КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
Abstract
Панченко Г.П. Критерії та показники сформованості творчих здібностей студентів у процесі вокальної підготовки. У статті визначено критерії та показники рівнів сформованості творчих здібностей майбутніх учителів музики в процесі вокальної підготовки.
Ключові слова: критерії, творчі здібності, майбутній учитель музики, вокальна підготовка.
Литература
Бондаревская Е.В. Теория и практика личностно-ориентированного образования / Е.В.Бондаревская. – Ростов н/Д:- РГПУ,- 2000. -367 с.
Кремень В.Г., Ільїн В.В. Філософія: Логос, Софія, Розум: підруч. для студ. вищ. навч. закл. / В.Г. Кремень, В.В. Ільїн – К.: Книга, 2006. - 432 с.
Рудницька О.П. Педагогіка загальна та мистецька / О.П. Рудницька. – навч. посіб. – К.: Інтерпроф,- 2002. – 270 с.
Способности и склонности: комплексное исследование / под ред. Э.А.Голубевой. – М.: Педагогика, 1989. – 197 с.
Якиманская И.С. Разработка технологии личностно-ориентированного обучения / И.С.Якиманская // Вопросы психологии. – 1995. – № 2. – С. 31-42.