КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ

  • Г.П. Панченко

Abstract

Панченко Г.П. Критерії та показники сформованості творчих здібностей студентів у процесі вокальної підготовки. У статті визначено критерії та показники рівнів сформованості творчих здібностей майбутніх учителів музики в процесі вокальної підготовки.

Ключові слова: критерії, творчі здібності, майбутній учитель музики, вокальна підготовка.

 

 

Литература

 

Бондаревская Е.В. Теория и практика личностно-ориентированного образования / Е.В.Бондаревская. – Ростов н/Д:- РГПУ,- 2000. -367 с.

Кремень В.Г., Ільїн В.В. Філософія: Логос, Софія, Розум: підруч. для студ. вищ. навч. закл. / В.Г. Кремень, В.В. Ільїн – К.: Книга, 2006. - 432 с.

Рудницька О.П. Педагогіка загальна та мистецька / О.П. Рудницька. – навч. посіб. – К.: Інтерпроф,- 2002. – 270 с.

Способности и склонности: комплексное исследование / под ред. Э.А.Голубевой. – М.: Педагогика, 1989. – 197 с.

Якиманская И.С. Разработка технологии личностно-ориентированного обучения / И.С.Якиманская // Вопросы психологии. – 1995. – № 2. – С. 31-42.

 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Г.П. Панченко
кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри диригентського і вокального мистецтва Мелітопольського державного  педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Section
Статьи