МЕТА-ТЕОРЕТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ДЕТЕРМІНАНТА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

  • С.М. Дубяга
  • Л.І. Кучина

Abstract

Дубяга С.М., Кучина Л.І. Мета-теоретичне мислення як детермінанта професійної підготовки майбутнього вчителя. У статті наголошується на важливості розвитку мета-теоретичного мислення майбутніх учителів, пропонуються деякі акценти розвитку даного виду мислення, зокрема, через посилення філософської рефлексійної спрямованості при викладанні педагогічних дисциплін.

Ключові слова: мета-теоретичне мислення, детермінанта, філософська рефлексійна спрямованість, підготовка вчителя.

 

 

Литература

 

Антология педагогической мысли Украинской ССР /сост. Н.П. Калениченко. – М: Педагогика, 1988. – 640 с.

Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) // Педагогічна газета. – 2000. – № 9. – С. 6-7.

Молодиченко В.В. Практикум з історії педагогіки / В.В.Молодиченко, Т.С.Троїцька, Л.І.Кучина. – Мелітополь, 2008. – 52 с.

Підласий І.П. Продуктивний педагог. Настільна книга вчителя / І.П.Підласий. – Х.: Вид. група „Основа”, 2009. – 360 с.

Троїцька Т.С. Філософія: навч.- метод. посіб. Практикум / Т.С.Троїцька. – Мелітополь: МДПУ, 2008. – 76 с.

Химинець В.В. Інноваційна освітня діяльність / В.В.Химинець. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 360 с.

 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

С.М. Дубяга
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти Мелітопольського державного  педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Л.І. Кучина
старший викладач кафедри педагогіки та педагогічної майстерності Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Section
Статьи