МЕТА-ТЕОРЕТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ДЕТЕРМІНАНТА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Abstract
Дубяга С.М., Кучина Л.І. Мета-теоретичне мислення як детермінанта професійної підготовки майбутнього вчителя. У статті наголошується на важливості розвитку мета-теоретичного мислення майбутніх учителів, пропонуються деякі акценти розвитку даного виду мислення, зокрема, через посилення філософської рефлексійної спрямованості при викладанні педагогічних дисциплін.
Ключові слова: мета-теоретичне мислення, детермінанта, філософська рефлексійна спрямованість, підготовка вчителя.
Литература
Антология педагогической мысли Украинской ССР /сост. Н.П. Калениченко. – М: Педагогика, 1988. – 640 с.
Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) // Педагогічна газета. – 2000. – № 9. – С. 6-7.
Молодиченко В.В. Практикум з історії педагогіки / В.В.Молодиченко, Т.С.Троїцька, Л.І.Кучина. – Мелітополь, 2008. – 52 с.
Підласий І.П. Продуктивний педагог. Настільна книга вчителя / І.П.Підласий. – Х.: Вид. група „Основа”, 2009. – 360 с.
Троїцька Т.С. Філософія: навч.- метод. посіб. Практикум / Т.С.Троїцька. – Мелітополь: МДПУ, 2008. – 76 с.
Химинець В.В. Інноваційна освітня діяльність / В.В.Химинець. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 360 с.