ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСВІТИ ТА ЙОГО ВИМІРЮВАННЯ

  • Микола Окса
  • Дмитро Дрібноход

Аннотация

У статті розкриваються стратегічні напрями сучасного менеджменту освіти та виховний потенціал і моделі його оцінювання. Автори наголошують, що людиноспрямованість освітнього процесу є визначальним чинником, що впливає на цінності морально-етичної культури, якими є не знання, а особистісні сенси; не педагогічні вимоги, а педагогічна підтримка й турбота, співпраця й діалог викладача та студента; не обсяг знань, не кількість засвоєної інформації, а цілісний розвиток, саморозвиток і особистісне зростання фахівця. Людиновимірний підхід до формування морально-етичних цінностей майбутніх фахівців, на нашу думку, є пріоритетним у сучасній концепції вищої освіти, згідно з якою педагог-професіонал має стати гідним представником української спільноти.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2016-02-20
Выпуск
Раздел
Статьи