ПОБУДОВА ІДЕНТИФІКАЦІЇ УЧНІВ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ

  • Урсула Тилюсь Естественно-гуманитарный университет, г. Седльце

Аннотация

Публікація містить роздуми з проблем освіти стосовно визначення сенсу та формування особистості. Питання, яке стосується формування особистості, не повинне обмежуватися лише спробами зрозуміти наукові інтерпретації. Це є також важливою науковою галуззю, яку варто використовувати в контексті запланованих та прагматичних педагогічних ситуацій. У цьому відношенні важлива роль відводиться школі, оскільки вона, як соціальне середовище, що має розроблені освітні плани, сприяє створенню своєрідності серед своїх учнів. В контексті розробки ідей щодо можливостей побудови особистості необхідно вказати той факт, що пошуки сенсу життя та винайдення власної ідентичності є важливою ідеєю гуманістичного виміру у житті кожної людини. Таким чином, ознайомлення учнів з метою їхнього розуміння екзистенціальної ідентичності в умовах школи вбачає у якості значущого освітнього простору оснащення особи необхідним знаряддям для визначення особистого сенсу життя та відповідного самовдосконалення.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2016-02-20
Выпуск
Раздел
Статьи