ЧИ ВИХОВУЄ ІСТОРІЯ ДОБРОГО ГРОМАДЯНИНА? РОЛЬ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У ПРОЦЕСІ ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ МИНУЛОГО ТА ЙОГО ВПЛИВУ НА ПРОЦЕС ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ СХІДНОЇ ЄВРОПИ).
Аннотация
У статті проаналізовано результати емпіричного дослідження, проведеного в Східній і Центральній Європі. Цей проект було спрямовано на визначення й вивчення проблеми переосмислення тоталітарного минулого в освітніх установах в умовах соціальної трансформації після падіння комуністичного режиму. Автор статті зосереджує увагу на Польщі, Росії та Україні й досліджує освітні проекти для молоді та дорослих. Акцентується на зв’язку між концепціями минулого й концепціями демократії та громадянської освіти, які видаються перспективними з погляду викладачів.Скачивания
Данные скачивания пока недоступны.