НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ: ІСТОРИЧНИЙ ОГЛЯД, СУЧАСНІ РЕАЛІЇ
Аннотация
У статті проаналізовано сутність феномена «неперервна освіта впродовж життя»; обґрунтовано його значення, зумовлене кардинальними соціокультурними змінами й перетвореннями, викликаними стрімким збільшенням утворюваної інформації, швидкими темпами розвитку технік і технологій. Викладено провідні ідеї неперервної освіти дорослих упродовж життя, сформульовані в різних європейських документах. Доведено, що неперервність освіти не є новим явищем в історії. Проаналізовано погляди відомих німецьких учених (П. Альхайт, Е. Грубер, Й. Кноль, К. Хоул, З. Нольда, В. Ленц, П. Фаультиш) на роль освіти впродовж життя. Спираючись на узагальнення дослідників окресленої проблеми, виокремлено й схарактеризовано чотири періоди (констатаційно-ідентифікаційний, методологічний, теоретичної експансії, діяльнісно-ціннісний) її розвитку.Скачивания
Данные скачивания пока недоступны.