ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ

  • Катерина Кучина

Аннотация

У статті розкривається специфіка навчання дорослих людей з інвалідністю, зокрема його мета, завдання, принципи, функції. Розглянуто дефініцію «інклюзія» як концепцію, динамічний процес, діяльність і освітню технологію. Пропонується розуміти інклюзію в широкому сенсі – як процес збільшення можливостей для участі людини з інвалідністю не лише у формальній, а й у неформальній освіті, як можливість зниження ступеня її ізоляції, оскільки основним завданням інклюзії в освіті є ліквідація соціальної ізольованості (виключення). Доведено, що організацію інклюзивного навчання необхідно досліджувати не тільки на рівні формальної дошкільної, загальноосвітньої та вищої освіти, а й на всіх рівнях безперервної освіти. Акцентовано увагу на завданнях адрагога з урахуванням бар’єрів, що виникають у процесі навчання людей з інвалідністю.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2016-11-20
Выпуск
Раздел
Статьи