МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТАНОВЛЕННЯ НОВОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Аннотация
Аносов І.П., Елькін М.В. Методологічні основи становлення нової парадигми освіти в Україні. Автори розкривають методологічні основи становлення нової парадигми освіти в Україні, зосереджуючи увагу на становленні ствітоглядницької парадигми освіти, яка передбачає відмову від парадигми вузько сціентиської, знаннєвої.
Ключові слова: методологія, парадигма освіти, навчально-виховний процес.
Литература
Аносов І.П. Сучасний освітній процес: антропологічний аспект: монографія / І.П.Аносов. – К.: Твімінтер, 2003. – 391 с.
Арутюнян М.П. Феномен мировоззрения: монография / М.П.Арутюнян. – Хабаровск: Изд-во ДВГГУ, 2006. – 322 с.
Библер В.С. На гранях логики культуры. Книга избранных очерков / В.С.Библер. – М., 1997. – С. 342-343.
Гусев С.С. Черты культурной маргинальности в науке / С.С.Гусев // Наука в культуре. – М., 1998. – С. 301.
Наумов Б.Н. Теоретические основы целостности педагогической деятельности / Б.Н.Наумов. – Х.: Основа, 1994. – 196 с.
Розанов В.В. Сумерки просвещения: сб. ст. по вопросам образования / В.В. Розанов. – С.Пб: Изд-во П. Перцова, 1899. – 240 с.