АКМЕОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ
Аннотация
Бєльчева Т.Ф., Бєльчев П.В. Акмеологічні основи управління формуванням педагогічного професіоналізму студентів магістратури. У статті розкривається акмеологічний підхід до формування професіоналізму майбутніх учителів – студентів магістратури, визначаються умови та фактори становлення педагога-професіонала.
Ключові слова: акмеологія, професіоналізм діяльності, професіоналізм особистості, умови і фактори.
Литература
Антропова Л.В. Теоретические основы формирования готовности учителя к педагогической деятельности в адаптивной школе: монография / – М.: Изд-во «Прометей», МГПУ, 2002. – 244 с.
Гилфорд Джон. Три стороны интеллекта / Д.Гилфорд // Психология мышления. – М.: Прогресс, 1965. – С. 433-454.
Кузьмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н.А.Кузьмина. – М.: Высшая школа, 1990. – 162 с.
Кушнір В. Особливості критичного мислення педагога / В.Кушнір // Рідна школа. – 2001. – №4. – С. 58-60.
Общая и прикладная акмеология: учеб. пособ.: В 2-х ч. / под ред. А.А.Деркача. – М.: РАГС, 2001. – 264 с.
Радул В. Соціальна зрілість особистості / В. Радул // Рідна школа. – 2007. – №4. – С.3-6.
Роджерс Н. Творчество как усиление себя / Н.Роджерс // Вопросы психологии. – 1990. – №1. – С. 164-168.
Семиченко В.А. Психологія педагогічної діяльності: навч. посіб. / В.А.Семиченко – К.: Вища школа, 2004. – 335 с.
Сластенин В.А. Педагогика: инновационная деятельность / В.А.Сластенин, Л.С.Подымова. – М.: Магистр, 1997. – 224 с.
Фромм Э. Личность в современной культуре / Є.Фромм // Психология личности. – Самара: БАХРАХ, 1999. – Т.2. – 351 с.