ЗВ’ЯЗОК ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ПІДЛІТКІВ З ЇХ СТАВЛЕННЯМ ДО РЕКЛАМИ
Аннотация
Зикова З.М. Зв’язок ціннісних орієнтацій підлітків з їх ставленням до реклами. У статті розглядається вивчення впливу телевізійної реклами на ціннісні орієнтації підлітків. Припускається, що існує залежність між частотою перегляду реклами на телебаченні і перевагами цінних орієнтацій підлітків.
Ключові слова: реклама, рекламна діяльність, інформаційна реклама, іміджева реклама, особистість підлітка.
Литература
Кле М. Психология підростка / М.Кле. – М.: Педагогіка, 1991. – 171 с.
Кон И.С., Фельдштейн Д.И. Отрочество как этап жизни и некоторые психолого-педагогические характеристики переходного возраста. / И.С.Кон, Д.И.Фельдштейн // Хрестоматия по психологии. – М., 1987.
Крайя Г. Психология развития / Г.Крайя. – Сиб., 2002.
Музыкант В.Л. Реклама и PR-технологии в бизнесе, коммерции, политике / В.Л.Музыкант. – М., 2001.