СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ

  • В.І. Тернопільська

Аннотация

Тернопільська В.І. Структура професійної компетентності майбутнього фахівця. У статті, на основі аналізу наукової літератури, розкривається зміст поняття „професійна компетентність особистості”. Характеризуються основні структурні елементи професійної компетентності майбутнього фахівця: мета, змістові компоненти, принципи, педагогічні умови, організаційні форми, методи, результат.

Ключові слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність, формування, структурні компоненти.

 

 

Литература

 

Бех І.Д. Виховання особистості: Особистісно-орієнтований підхід: науково-практичні засади / І.Д.Бех. – К.: Либідь, 2003. – 344 с.

Бондар С. Компетентність особистості – інтегрований компонент навчальних досягнень учнів / С.Бондар. – Біологія і хімія в школі. – 2003. – №2. – С. 8-9.

Зеер Э.Ф. Модернизация профессионального образования: компетентностный подход / Э.Ф.Зеер // Образование и наука. – 2004. – №7. – С. 47.

Хуторской А.В. Технология проектирования ключевых и предметних компетенций / А.В.Хуторской // Инновации в общеобразовательной школе. методы обучения: сб.науч.трудов / под. ред. А.В.Хуторского. – М., 2006. – С. 65-79.

Щадриков В.Д. Новая модель специалиста: инновационная подготовка и компетентностный подход / В.Д.Щадриков // Высшее образование сегодня. – 2004. – №8. – С. 30.

 

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.

Биография автора

В.І. Тернопільська
доктор педагогічних наук, доцент Житомирського військового інституту імені С.П.Корольова Національного авіаційного університету, заступник директора з виховної роботи і роботи зі студентськими організаціями
Выпуск
Раздел
Статьи