СТВОРЕННЯ АКТИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК АНТРОПОЛОГІЧНОГО ВИМІРУ СУЧАСНОСТІ
Аннотация
Антоновський О.В. Створення активного освітнього середовища як антропологічного виміру сучасності. У статті розглядається проблема розуміння людини як похідної від оточуючих його культурних реалій. Інноваційний характер сучасної освіти вимагає створення інноваційних освітніх структур, утворення активного освітнього середовища, яке веде до гнучкого управління та підтримки відкритого стилю взаємозв’язку; розглядається роль і місце педагогічної аксіології у системі сучасної освіти.
Ключові слова: освітнє середовище, антропологічний вимір, культурні реалії, інноваційні освітні структури, педагогічна аксіологія.
Литература
Аносов І.П. Антропологізм як квінтесенція людинознавства та стратегія сучасної університетської освіти і науки / І.П.Аносов // ПостМетодика. Антропологізм в освітніх стратегіях і практиках сучасності: пошук пріоритетів. – 2008. – № 7 (84). – С. 17-21.
Антоновський О.В. Роль і місце педагогічної аксіології у системі сучасної освіти / О.В.Антоновський // Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. праць / [за заг. ред. проф. В.І.Сипченка]. – Слов’янськ, 2011. – Вип. I.VIII. – Ч. II. – С. 9-19.
Гайденко В. Філософія освіти в Бразилії: критична педагогіка Пауло Фрейре / В.Гайденко // Філософія освіти. – 2006. – № 2(4). – С. 91-99.
Зязюн І.А. Людина в контексті гуманітарної філософії / І.А.Зязюн // Професійна освіта: Педагогіка і психологія. – 1999. – № 1. – С. 30-33.
Сбруєва А.А. Порівняльна педагогіка: навч.посіб. / А.А.Сбруєва. – Суми: СДПУ, 1999. – 300 с.
Філософія освіти: навч.посіб. / за заг. ред. В.Андрущенка, І.Предборської. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2009. – 330 с.