Принципи наступності й перспективності в навчанні іноземної мови як дидактична основа забезпечення формування пізнавальної діяльності студентів

  • Марія Шмир

Анотація

У статті  обґрунтовано  провідні принципи  навчання,  висвітлено процес  поетапного  формування пізнавальної  діяльності  студентів як дидактичну основу забезпечення наступності  та перспективності в навчанні  іноземної  мови, окреслено  основні  компоненти пізнавальної  діяльності  та визначено  рівні  її  розвитку. Акцентовано  на принципах перспективності й наступності, які є ключовими  в навчанні  іноземної мови.  Запропоновано  ефективні шляхи  реалізації  цих  принципів у навчальному процесі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-12