Практико-орієнтований підхід до підготовки майбутніх учителів початкової школи

  • Світлана Дубяга, Володимир Гузь, Ганна Шкільова

Анотація

У статті  доведено,  що ефективним  засобом формування  професійно компетентних  педагогів  є практико-орієнтований  підхід  до організації  освітнього  процесу в ЗВО.  Підкреслено  особливе місце  виробничої  практики в системі професійної підготовки майбутніх  учителів  початкової освіти,  під час якої відбувається «занурення»  в професійне середовище.  У сучасних  умовах НУШ  оптимальною  моделлю взаємодії  закладу  вищої  освіти і початкової  школи,  яка  здатна забезпечити  якісну  професійну підготовку  майбутніх  учителів початкових класів,  є Педагогічна лабораторія  початкової  школи. Саме  вона  створює  можливості залучення  студентів  до практичної  професійної діяльності  через  максимальне наближення  до  реальних  умов майбутньої професії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-12