Сенсорно-интегративный подход к развити ю познавательной активности детей дошкольного возраста в условиях инклюзивного обучения

  • Нижник Татьяна Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого

Аннотация

У статті розглянуто особливості розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в умовах інклюзивного навчання. Висвітлено результати попередніх наукових досліджень, що містять обґрунтування сенсорної інтеграції для розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Досліджено вплив сенсорної інтеграції на розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку через створення єдиного системного підходу, який охоплює збагачене педагогічне середовище в умовах інклюзивного навчання.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2022-11-13