Формування культурно-освітніх інтересів учнів старшої школи за допомогою сучасних засобів комунікації
Аннотация
Статтю присвячено аналізу формування культурно-освітніх інтересів учнів старшої школи за допомогою сучасних засобів комунікації. Обрана тема дослідження є актуальною для освітньої практики та відповідає запитам суспільства, оскільки використання інформаційних засобів комунікації є невіддільним складником як освітнього процесу, так і дозвілля сучасного учня, адже школярі активно використовують можливості сучасних засобів комунікацій для навчання та розвитку. Сформульовано поняття «культурно-освітній інтерес», проаналізовано особливості сучасних учнів старшої школи, показано, що з практичної діяльності учнів можна сформувати інтерес до теоретичної частини навчання, доведено важливість впливу інтернет-технологій на життя учнів старшої школи. Висвітлено особливості культурно-освітньої діяльності учнів старшої школи, зокрема участь в онлайн-проєктах замість класичної освіти у вигляді музеїв, виставок, кінопоходів тощо. Наведено результати дослідження, яке проводилося в контексті обраної теми у формі опитування серед підлітків 15-16 років.