ОСНОВНІ ДОСЯГНЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ АНТРОПОЛОГІЇ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ
Аннотация
Некрасова С.М. Основні досягнення німецької педагогічної антропології другої половини ХХ століття. Розкривається стан дослідження проблеми німецької педагогічної антропології другої половини ХХ століття. Акцентується увага на основних концепціях видатних представників німецької педагогічної антропології і систематизуються їх досягнення, які є значною теоретико – методологічною базою для освітніх перетворень.
Ключові слова. Педагогічна антропологія, антропологічна проблематика, методологія педагогічних досліджень.
Литература
Огурцов А.П. Педагогическая антропология: поиски и перспективы /А.П. Огурцов // Человек. – 2002. – №1. – С.34 – 38.
Огурцов А.П. Педагогическая антропология: поиски и перспективы / А.П. Огурцов // Человек. – 2002. – № 2. – С.100 – 117.
Педагогическая антропология. - http://www.otrok.ru.
Соловьев Г.Е. Педагогика как интегративная наука (к 100-летию со дня рождения Г. Рота) / Г.Е. Соловьев // Вестник Удмуртского университета. – 2007. – № 9. – С. 29 – 38.
Liedtke M. Pädagogische Anthropologie als anthropologische Fundierung der Erziehung // Diskussion: Pädagogische Anthropologie. Munchen, 1980. - S. 179.
Pädagogische Rundschau. –1965. – № 2. – Р.122.
Roth H. Pädagogische Anthropologie. Band 1: Bildsamkeit und Bestimmung/H. Roth. – Hannover.: Hermann Schroedel Verlag KG, 1966. – 504 р.
Roth H.-J. Pädagogische Anthropologie und Erziehungswissenschaft heute| H.-J.Roth // Pädagogische Rundschau. – Frankfurt, 1996. – Bd. 50. – Р.601.