Розвиток професійної компетентності вчителів в умовах територіальних громад
Аннотация
Зважаючи на оновлення законодавства щодо розвитку освіти, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, враховуючи збільшення свобод педагогів щодо професійного зростання, професійний розвиток перетворюється на гнучку підсистему безперервної професійної освіти. Зміна територіальних меж, створення об’єднаних територіальних громад (далі – ТГ), отримання ними повноважень на формування власної ефективної системи освіти з метою надання якісних послуг актуалізують питання створення моделі безперервного професійного розвитку педагогічних працівників. Відповідно до ст. 59 Закону України «Про освіту», заклади освіти повинні сприяти професійному розвитку й підвищенню кваліфікації педагогічних працівників. В основі моделі можуть стати Центри професійного розвитку педагогічних працівників (далі – Центри), які покликані діяти як «швидка допомога», здійснюючи науково-методичний супровід та підтримку у професійному зростанні педагогічних працівників.